Glasplein

Van 4 t/m 8 februari 2019 presenteerde de glasbranche zich op de BouwBeurs op initiatief van Onderhoud NL en Bouwend Nederland. Op het GlasPlein werden de verschillende mogelijkheden en aspecten van glas gepromoot door middel van productpresentaties en korte workshops. Er werd ook aandacht besteed aan werkgelegenheid in het glas voor zij- instromers en scholieren. Het GlasPlein richt zich op de doelgroepen architecten, woningbouwverenigingen, vastgoedbeheerders, technische ontwerp- en adviesbureaus bouwbedrijven en groothandelaren. Guifi mocht deze beurs vastleggen op video en VR- beelden.

Tijdens de voorbereiding hebben we de communicatiestrategie bepaald en de realisatie van content naar de verschillende kanalen, bijvoorbeeld een persbericht, online advertenties, social media en fotografie/video. Door het maken van deze content, is het GlasPlein en de innovativiteit van de glasbranche in beeld gebracht. 

 

Heb je het GlasPlein gemist? Bekijk dan hiernaast de 360 VR Rondleiding.  We kijken samen met alle partners terug op een geslaagde editie.